Genellikle 10 11 arası veriyorum ben kızım ilk uyandığında acıkmasını bekliyorum biraz bi de hazırlık yapmam kendine gelmem vs o saatleri buluyor ama bazen vicdan azabı çekiyorum geç mi veriyorum diye :( Birde değişik kahvaltı tarifleriniz nedir kızlar sürekli yumurta patates yemekten baydık artık 😅