Merhaba, benim de aynı şekilde yara olmuştu ağlayarak emziriyordum hangi kremi kullansam da işe yaramadı. E bebekten gümüş kapak aldım sürekli taktım hiç çıkarmadım ve çok iyi geldi kreme vereceğim parayla gümüş kapak aldım keşke daha önce bilseydim yeni anne olacaklara hep öneriyorum onu da deneyebilirsin. Çok geçmiş olsun 🥹🥰