Meri-Mel papatyagibi Araba da risk değil mi ya bu ara araç piyasası durgun gibi geliyor bana bir ara acayip katladı da .
papatyagibi Meri-Mel Üstüne koyuyor her türlü ya. Hemde araba ihtiyaç özellikle cocuklu aileler icin. Araba yoksa araba alırdım araba varsa satar üstüne koyar model yükseltirdim.
mylifes_myrules Meri-Mel şehirde de olur 😂 vala o zaman altın yap ne ev ne arsa yapılıyor bilezik al tak kalsın
Meri-Mel mylifes_myrules Altın şeklinde onu korumak da çok zorlaştı ne yazık ki bankalar risk ev risk kasa bile risk 😞
mercankus Meri-Mel hemen anneme bilezik alırdım Babamın annemın dolabını baştan dızerdim Kendime kaliteli çanta gözlük ayakkabı alırdım Gerisini altın alırdım 😀
Meri-Mel mercankus Kız zaten zor birikmiş para bu öyle bitirmek değil de katlamal için nasıl değerlendirilir sormak istediğim aslında 😬
Meri-Mel balporsugu7224 Kız hayal için de değil aslında elimisde bu var işte bir halt olmuyor olaa dert olmasa dert yıllarca biriktir bir ev yapmıyor bişi almiyur ne bilim işte yatırım ne olur ne yapılır altında giy giy artıyor varlığı dert bankalarda duruyor onlar da ekonomi belli yarım başına ne gelir belli değil evde dursa başına bela 😬😞
Meri-Mel Mommyhann Bu bana da ara ara geliyor 😂🙈 Ama işte araç piyaysdi durgun bu ara hani bu para birikip nasıl katlanır ise öyle değerlendirmek istiyorum aslında daha açıkçası
avkatanne artık 1 milyon da para değil ki maalesef. ben de olduğundan değil de olsa da yapılacak pek bir şey olmadığından shdhjd. arabayı satar üstüne koyar daha güzel araba alırdım 😅
mylifes_myrules Meri-Mel e ne olacak para olarak kalsa harcanılir. En iyisi altın yapıp evde saklamak