ctml1901 Kızlar arkadaşımın bebesi 3 yaşında nöbet geçiriyor convulex ilaç kullanıyor ama ilacı kullanmaya başladığından beri çok fazla göz dalması yaşıyor bu ilacı kullanıp böyle bi durum yaşayan var mı yada ne gibi yan etkileri var bu ilacın
user12 Merhaba durumu nasıl şu an da bende bu soruya bir cevap arıyorum bebeğim 8 aylık ve nöbet geçiriyor ara ara dalmaları oluyor nöbetten önce de dalıyor bazen anlıyorum nöbetin geleceğini Allah yardımcımız olsun biz kepra kullanıyoruz