newmo remzi hocaya tavsiye üzerine gittim 10 ay kadar da gittik, kendinden emin her zaman sormak istediğiniz var mı diye hatırlatan bazen biz sormadan söyleyen kaliteli bir doktor. 2 veya 3. Gidişimiz de telefon numarasını vermişti, mesajlara çok geç olmadan cevapta verir. Memnunduk aslında ama değiştirdik sonuçta hastane doktoru olduğu için çok uzun muayenesi dakikalar süren sohbeti yoktu, özel kliniğe geçtik geçtiğimiz doktorun ilgisi bizi daha çok memnun etti