Sevgili anneler 14 aylık bir kızım var geçen ay içerisinde menenjit aşılarımız vardı son doz. Ama hastalıktı influenzaydı derken bi iyileşemedik bir ayı geçti belki hastalıkla uğraşıyoruz. Haliyle aşımızı yaptıramadık. Hala biraz hasta iyice geçsin diye düşündüğümden. Önümüzdeki hafta gitmeyi düşünüyorum artık. Başına gelen var mı bu şekilde? Normal aşılarda sorun olmuyor ama pekiştirme aşısında da durum böyle mi acaba?