roa Anneler merhaba, pazartesi rota aşımız var. Sonrasında neler bekliyor bizi? Yan etkileri nelerdir. Siz neler yaşadınız?
feyzanuur roa merhaba bizim herhangi bir yan etkisi olmamıştı. oral bi aşı olduğu için yapılırken de stressizdi
roa feyzanuur zeynepdemrci Sogukbaklava denizalismom bayraktarkkubra gokcen_ gizememre Çok teşekkürler hepinize genel olarak pek yan etkili bir aşı değilmiş demek içim rahatladı 🥰
bayraktarkkubra roa ben menenjitle birlikte yaptırdım inanılmaz uykyu yaptı bebeğimde bir gün uyudu resmen açıkcası bu yan etki gibi değil hediye gibi geldi bana 😂