baturalpim Bebegim 11 gunluk bugun rutin kontrolumuz vardi doktorumuz ssag yumurtanin inmedigini yukarda oldugunu 3 ay beklenmesi gerektigini 3 ay sonunda inmezse ameliyatla indirilecegini soyledi. Bu durumu yasayan var mi indi mi sizinkiler 3 ay icinde ?
canparcam123 baturalpim benimde iki aylık oğlum yumurtalıkları su topluyor su fıtığı var en geç 2yaşına kadar düzelmese bizede ameliyat dediler.inşallah sizinde bizimde düzelir.
kutay5 baturalpim bizde bugun muayeneye gittik bizimse sag testimiz yukarida dediler ama 1 yasina kadar problem olisturmuyor genekde iniyor inmezse kucuk.operasyonla halloluyor dediler insallah sizinkide bizimkide duzelir🙏
baturalpim canparcam123 bizde bugun gittik kasikta fitik cikti ama kendi kendine gecmez dedi. Bizede ameliyat dediler testisleri icin 3 ay beklicekmisiz inmezse ikisini ayni anda yapacakmia ameliyat. Cok gecmis olsun sizede
baturalpim Nlgn doktor farketti. Aglayinca sisiyo doktor soyledikten sonra farkettik biz agladigi zaman kasik kismini ellerseniz kontrol etmis olursunuz
baturalpim kutay5 insallah bizim doktorumuzds 3 aya kdr inmezse daha inmez dedi. Genele cogu bebekte oluyomus kendiliginden iniyomus insallah bizim bebislerimizinkide iner
DenizAlpinAnnesi baturalpim benim bebegimin dogdugu an yukaridayyi 3 gün sonra indi iner canim büyük ihtimal cogu iniyormus