Normalde hep elbise ve etek giyiyorum kışın da uzun diz altı kabanların altına triko pantolon giydim ama malum yazın böyle bir lüksümüz yok. Pikniğe gittiğimde rahat edebileceğim gömlek pantolon takım önerisi olan var mı ama gömleği uzun olsun istiyorum baya dizime kadar gelsin yani boyum 1.65 bu arada. Asla içime sinmiyor pantolon giymek en azından gömlekli bir takım olsun hem dışarıda emzirmek kolay olsun istiyorum çünkü 2 küçük çocukla başka türlü rahat edebileceğimi düşünmüyorum.