Arkadaşlar merhaba 2 buçuk aylık hamileyim. İlk zamanlarda mide bulantısı yaşadım ve doktorum hap verdi bulantim geçti ama yanma başladı çok kötü birşey hicbirsey yiyemiyorum zorla bi kaç birsey yiyorum onuda kusuyorum midem de birsey yokken bile kusuyorum yaşayan bir ölü gibiyim mide bulantısı geçti diye sevinirken şimdi yanma beni öldürüyor ya nasıl geçecek bu şurup kullanıyorum fayda yok çok erken değil mi mide yanması için çözümü olan var mı ne geçirir ne rahatlatir midemi:(