bebeğim 8 buçuk aylık evde hep beraberiz eve bi misafir gelsin babaanne dede anneanne hatta daha uzak akraba onlara gider kucaklarındayken ben çağırırım gelmez hatta tanımadığı insanlara bile gider çağırırım gelmez herkesin arkasından ağlar bir tek benim arkamdan ağlamaz bu durum çok zoruma gidiyor bu durumu yaşayıp sonra düzeliyor diyen var mı? benim tahminimce evde hep yalnız olduğumuz için birisi glinde bana gelmek istemiyor diye düşünüyorum🫠