eylulll_ Merhaba anneler 3.5 aylık kızım var emziriyorum mamada veriyorum ama sütüm çok az çevredeki herkes mama içtiği için su vermem gerektiğini söylüyor ama internette karnını boşa doyurduğunu söylüyorlar sizce ne yapmayalıyım
ZeydsMom eylulll_ mama zaten suyla yapiliyor gerek yok. Havalar asiri sicak olunca bez sayisi duserse cok terlerse falan o zaman bazi doktorlar oneriyor oda kasikla falan.
aybarsbebekk eylulll_ yaz ayı olsaydı ver derdim benim 1 çay kaşığı falan ama havalar iyi gidiyor. Karnını suyla doldurma derim
mutlulukkkzamani Bence verme mamada zatn su aliyor anne sütünde de yeterince su aloyor vede hava aşırı sıcak olsa bir kaşık ver derdim gerek yok şuan
eylulll_ ilay-mom Bende öyle yapmayı planıyordum ama herkes baskı yapıyor mama içiyoe ver susuz kalır diye