Bebeğim 85 günlük Aptamil kullanıyoruz gayet güzel mama içiyordu 120 100 cc 3 saatte 1 veriyordum veriyordum
Son iki haftadır bebeğin var ama sonrasında kusuyor peynir gibi değil mama kıvamında kusuyor fışkırır tarz değil her beslenme sonrası yaşıyoruz
Mamayı sevmemiş olabilir mi önerebileceğiniz falan var mı mesela Sma kullanıyorduk onu daha fazla kustu