bpak ben sebamed almıştım yenidoğan memnundum ama bitti ecowele geçtim doğal tamamen bundan da çok memnun kaldım zaten markanın vücut losyonunu da kullanıyorum tertemiz içerikli bir marka konak için de ben zeytinyağı sürüp taradım sonra yıkadım 2 . Ayında bitti nerdeyse