Nerden başlasam bilemedim ama bebegim doğdugu gunden beri ilk kez beni bu kadar yordu 🤦♀️14 aylık. bayramdan sonra hem hastalık hem onun öncesinde başlayan diş serüveni iştahını azaltti iyice. Aslında şöyle çiğnemek istemiyor sanirım damakları çok acıyor. Çorba yogurt tarzı şeyleri yiyor ama kahvaltıda yumurta peynir zeytin gibi seyleri yerken çok zorlanıyor. Ne yapıcagimi şasirdim artik yani bugun kahvaltiya en son bildiginiz ilk aylarda yaptigimiz muhallebilerden yaptim yeter ki yesin diye. Azı dişlerinin sancisi ne zamana gecer acaba şu iştah sorunu tekrar duzelse rahatlicam cidden 🙏