sezkrkmz Kızlar 1 hafta önce aşıyı yaptırmıştık , iki gündür ateşii varrr halide yorgun neden ateşlenmesi bu kadar uzun sürdü yaşayan var mıııı
sezkrkmz aslhnkrts İnanın hiç bilmiyorum doktorumuz ateş yapıcak demişti ama aşı yüzünden mi böyle yoksa hasta mı ayırt edemiyorum