mirahmet yavaş yavaş tadım yapabilirsin, 6 aylık olunca da doyurucu olacak şekilde verebilirsin, yavaş yavaş miktarı artirirsin birden artirmazsin, mesela ben de 5 aylıkken yavaş yavaş verdim geçip de kaşe kaşe vermiyorsun ama 6 aylık olunca yumurtasını falan yarısından fazlasini vermeye çalışıyordum, sonuçta sütun yeterli değilse çok küçük de değil boşa mama vermene gerek yok ek gıda ile devam edersin