Anneoluncaanladim
Yarınki indirimler icin hazırlanıyorum da kızlar, şu an 7 kiloya yakınız 4 no bez kullanıyoruz, canbebe de 4 den ( 7-14 kg) sonra 4 + var ( 9-16 kg). 5 no icin de 11-18 kg diyor. 4 ten sonra dogrudan 5 e mi geçtiniz, 4 + la mı devam ettiniz, hangi no dan stoklayayım bilemedim 🤔🤔 bebelerimiz gazsız, bol uykulu ve neşeli olsun, evleriniz huzurla dolsun 😊😊