6,5 aylık bebeğim bu ara sürekli çığlık atıp bağırıyor. Aç olmasa ve uykusunu almış olsa bile çığlık atıyor. Sürekli ilgileniyoruz öyle ilgilenilmeyen bir çocuk asla değil. En sevdiği şey kucakta gezmek onu bile yaparken bağırıp çağırıyor. Bu ara bizi çok yoruyor. Nedenini çözemedik, var mı başına gelen?