1 haftadır grip olduk bebegiminide burnu akti hapsirdi ilk gün hafif ateşi vardı, sonra iyiydi ama dünden beri karni aşırı gurulduyor ve ishal gripten mi oldu yoksa buda başka hastalık mı ?
Huysuzluk dışında başka birseyi yok yine doktor gidilmeli mi