Monarozalina Arkadaşlar dün bebeğim eşimin yanındayken düşmüş, sekerek yürümeye başladı doktora götürdük röntgen falan çektiler bir şey yok dedi ama çocuk sekerek yürüyor napicam bilmiyorum çıkık değil dedi doktor başına gelen var mı tekrar mı götürsem
merve2255 Monarozalina 😂kızın kaç yaşında benim ki 1.5 yaşında iken düştü 1 hafta sekerek yürüdü dikkat ettim ki sadece bizim yanımızda yapıyor başka yerlerde düzgün yürüyor 😂bu çocuk kısmı çok fena oluyor
huda1903 Monarozalina ezilme acıma olmuştur belki röntgende bişey çıkmadıysa korktuğu için bir süre basmak istemiyordur benim de kızımın eline sandalye düştü hiç bişeyi yok dedi doktor ama kızım bir süre ne bana dokundurttu ne kendi ben o bakmazken dokundugumda sesi çıkmıyordu görürse acıdı diye ağlıyordu 😂
Monarozalina merve2255 benimki de 2 , ya inşallah öyle bir şeydir 😅😅 ama biz yokken de çocuk sekiyor, kosamiyor