13 gün oldu bırakalı zorlu bir süreç kedileri çok seviyordu dedim yavru kediler açıkmış bebek oldukları için biberondan içmeleri gerek senin biberonlerı yavru kedilere verelim mi dedim evet ededi sitenin yanındaki ağaca bıraktık by by yaptık daha biberon yok derken köpek geliyordu aaa bak köpek almaya gelmiş yavru kedilere götürecek hadi gidelim de alsın diyerek eve çıkartık babası arkadan biberon poşetini aldı isteyince durumu 2 gün anlattık 3 . Gün artık büyüdün büyükler bardaktan içerler bak senin bardakların bunlar diyerek mama istedikçe su peynir vb verdim arada mama krizi tutuyor ama gün geçtikçe alıştı ( not Biberonu kademeli olarak azalttım 2 ay boyunca tam 2 yaş olunca doktorumuz çene yapısını bozar diyince akşamına bıraktırma kararı verdik eşimle size bol şans diliyorum)