Alalh rızası için aklını kaçırmadan bu dönem atlatilabiliyor mu bebeğimin 3-4 ay dir duzenli uykusu var sabah 9.30-10.00 arası gündüz uykusu 12-14 arası öğle 17 de tekrar yatar bazen yarım saat bazen 40-45 dk uyur sonra akşam 20.00 yada 20.30 da gece uykusuna geçer asla uyanmazdi sadece aciktiginda parmağını emer bende emzirirdim bir kaç gündür gündüzleri uykuya çok zor geciyo hatta bazen geçmiyor ayakta sallanmaya felan hiç istemedi emicek uyucagi zaman yatır beni diye atar kendini emer yatar uyur 6 aydır böyle kendi uyur bazen koynumda uyumak ister keşke sallanan bı bebek olsaydı da inadina şallar uyuturdum yok salladikca çocuk oyuna ceviriyo iyice gözleri kapanıyor tam uyucak kendini silkeleyerek geri aciyo uykusunu gülmeye başlıyor huysuz değil ama uyumuyo dün gece 2 de kalktı sabah 5 de uyudu 6.30 da kalktı emdi uyudu 7.15 de kalktı saat 10 hala uyumuyo hoş uyusada çığlık ata ata uyanıyor ikinir gibi sesi ya uykusu çok olduğunda yada dikkat çekmek istediğinde yapıyor ama artık cidden beynim patlicak ağrıdan o ses beynimin içinde resmen diş ağrısı için tetagil kullanıyorum kaşıntı içinse diş kaşıyıcı başka bir şey kullanmıyorum delirmek üzereyim