Merhaba anneler bebeğim 8 ay 2 haftalık. Doğdu doğalı yabancıları hiç sevmiyor en yakınım bile olsa durmuyor sadece eşim ve ben. Çok da aktifiz gezeriz evde durmayız ama burnumdan gelir insanlar buna bakınca bile ağlar. Geçiyor mu bu dönemler her bebek böyle mi 🥲