Kızım hastalandı doktora gittik antibiyoTik ağrı kesici falan verdi bide yanında Fumast diye alerji ilacı. Bir haftadır kullanıyoruz bugün kesmem gerekiyor ilacı ama kızımda gözle görülür iştah artması var normalde 2-3 lokma yedirene kadar kan ter içinde kalırım bir haftadır reddetmiyor yemekleri ben şoklardayım🫠 acaba biraz daha kullansam sorun olur mu doktor bir hafta demişti