Mavis89 1 aylık bebeğim memeyi alıyor 6 7 dk sonra ağlayarak bırakıyor tekrar tutmaya çalışıp tekrar ağlıyor, süt mü yok diye baktım var , meme değiştiriyorum yine aynı ne yapacağımı şaşırdım bu durumu yaşayan var mı geçici bi dönem midir 😞