ysm53
Uykusuz geçen her dönem. Hastalık, diş, atak dönemleri gibi. Aşırı zorlanıyordum. Şuan 28 aylık biraz rahatladım uyku konusunda. Eşim çok destek sağolsun yoksa asla dayanamazdım. Seninde her dönem değişecek ve geçecek hiç merak etme sürekli yeni bir süreç başlayacak ama hepsine alışacaksın 🙏🏼