Ciltleri hassas olduğu için uzun kollu mayo tercih ettik, biz de aynı zamanlarda ilk tatilimize gitmiştik. Hatta bez değiştirme açısından ben direkt decathlondan uv korumalı uzun kollu tişörtler almıştım mayo yerine hep onlardan giydirdim daha kullanışlı oldu. Deniz bezini çıkarıp normal bezini takmak konusunda aşırı pratik. Ama en az 2 tane olsun ki denizden çıkınca biri kururken öbürünü giyebilsin. Tabii sürekli güneş kremini de yenilemek lazım denize girse de girmese de, hemen kızarıyorlar. Kış geçti tekrar yaz geliyor bizim kız hala biraz kavruk tenli açılamadı tam hahahaha
Siz de söylemişsiniz ama havuzlar mikrop yuvası ve yine klordan dolayı cildine zararlı veya yutması gibi durumlarda daha tehlikeli. Bence de havuza sokmayın biz sadece denize belden aşağısını sokup ileri geri hareket ettirdik. Sakin bi bebekse bebek simitleri de çok işe yarıyor bizimki hiç durmadı ama arkadaşımızın bebeği çok sevdi tüm gün takılsa takılırdı denizde :)
Yemek konusu biraz sıkıntı olabilir nasıl bir otel bilmiyorum ama bebeklere uygun yemek bulmak biraz sorun olabiliyor. Belki sağlıklı atıştırmalık ya da kavanoz çorba, meyve püresi tarzı kolay erişebileceğiniz bir şeyler yanınızda bulundurmanız işinizi çok kolaylaştırır.
Bi de su geçirmez örtü gibi bir şeyiniz varsa o da bizim için çok rahat olmuştu. Her yerde yere serip çocuğu üzerine koyup rahatlıkla oyun oynayabildik.
Bunlar dışında aklıma gelen bir durum olmadı zaten onlar için de yeni bir ortam vs. olunca ilgi çekici oluyor zaman geçip gider diye düşünüyorum, şimdiden iyi tatiller ☺️