Aybuke54 Dün kuzeniyle oynarken düştü şişlik morluk falan yok ama üzerine basınca acıyor zor gidiyor yürürken daha 2 yasinda ne olmus olabilir ortopedi doktoru da yokmus haftaya gelicek mis