Arkadaşlar 17 aylık kızım var doğduğundan beri hep rutin yaptım pes etmedim düzelicek dedim dedim ama yok uyumuyor şuan ağlıyorum yorgunluktan insan uyumayı özler mi ama ben özledim diş çıkarırken evet ağlıyor karnı ağrır felan ağlar ama bunun huyu mu böyle anlamıyorum kan değerlerine de normal dendi her şeyi denedim artık kabullendim galiba huyu böyle gece öyle bi ağlıyorki bütün bina ayağa kalkıyor utanıyprhm artık anneliğim sorguluyorum ve ben yapamıyorum ..korunduğumuz halde allah bize nasip etti ben çok zor olduğunu biliyordumyiğenlerimden felan ama benimki çok başka ypruldum cidden artık allah isteyen herkese versin herkesin çocugu mışıl mışıl uyurken benimki böyleyse demekki sorun bende :(