Meehaba arkadaslar 11 gunluk bebegım sarılıktan hastanede yattık bır gene orada mecbur bıberon kullandık zaten zorla emıyordu sutum yenı gelmıstı hep bıberonu ıstıyor gogsumu cok az alıyor basına gelen varmı nabmam lazım kasıla verıyorum mamayı ama onuda reddıyor ılla bıberon kolay oldugı ıcın sarılıgı tekrar yukselıcek dıye korkuyorum su an cok zor durumdayım 🙏