Yani bu saatte cevap verenn biri olur mu merak ediyorum ama sorucam oğlum bu akşam birden ateslenir gibi oldu vücudu sıcak geldi ölçtüm 37 çıktı eevet 37 ateş sayilmiyor ama oğlum genelde 37 gordumu yukselicek demektir oluyor yani az çok taniyorum çocuğumu neyse akşamdan beri olcuyorum 37 en yüksek 36.8 36.9 falan oluyor ama vücudu sıcak kulaktan olcuruyorum bu arada ateş olcerimiz kulaktan olculenden doğru ölçüyor.eminim ama internetten baktım 37. 3 kulak ölçümünde yüksek sayılabilir falan yazıyor şaşırdım acikcasi daha fazla yükselir diyede uyuyamıyorum daha ateş düşürücü birşey vermedim ama kulaktan kaç olması lazım yani bilemedim vucududa sıcak yükselmiyor ama yükselirse diyede endişeleniyorum da