fedeye kanz bistro aldık biz, fiyat ve kalite olarak ortalama bir ürün. 2-3 sene kullanılıyor öyle düşünün, ama dediğiniz gibi uçuk fiyatlara satılanları ben de gereksiz buluyorum. Takip ettiğim bir doktor, mutlaka ayaklarını basma yeri olsun, aksi halde ayakları sallanirsa gelişim bozukluğu oluşturabilir diye paylaşmıştı, o duruma dikkat ettim çok, zaten çoğu üründe var ayakları için aparat.