2 yaş 3 aylık. 2,5 ay önce kusma ishal sebebiyle antibiyotik kullandık sonrasında bir türlü iyileşemedi sürekli hasta oldu boğaz enfeksiyonu sebebiyle tekrar antibiyotik vermek zorunda kaldık(doktor ilerlerse ciğere iner dediği için korktuk). Ve benim farkettiğim 2.ay önceki hastalıktan sonra kakası hep cıvık. İshal değil gün de 1 yada 2 kez yapıyor ama cıvık ve bazı besinler tam sindirilmemiş oluyor. Sindirememe hep oluyordu. İlk doktor çölyak testi yapalım dedi. Sonra biraz araştırıp başka doktora gittik durumu anlattık kakasının resmi gösterdik cıvıklığının normal olduğunu söyledi. Çölyaka benzemiyor ama yine de bakkalım dedi test verdik. Kakası bana hiç normal gelmiyor. Bilgisi olan var mı yorum alabilir miyim