Ikrazumra19 1fgn ben kullandim 1 hafta sonra sezeryandan faydasini gordum ama duzenli kullanmak lazim
MuhammedMehdi 1fgn korseyi ne zaman kullanmak lazım, 3.günümde taktım çok zorlanmadım ama sonra tedirgin olup çıkardım ya bişey olursa diye
1fgn Ikrazumra19 ben alışamadım nerdeyse 2 ay olacak ilk ay düzenli kullansam daha etkili olurdu belki, bundan sonra kullanmaya çalışacağım ama sanki gün geçtikçe yayıldı gibi hissettim
HYM Bir hafta sonra kullandım ve göbek diye birşey kalmadı zaten olanda ayva göbeğiydi 😅 karnım çok büyümedi benim
1fgn HYM ben de şuan pişman oluyorum sanırım ilk hâline göre yaygınlaştı. Umarım bundan sonra fayda eder. Hangi korseyi kullandınız
MuhammedMehdi 1fgn doktorum eve gidince yazma falan sarabilirsin demişti ben de ondan sardım zaten ama korse biraz sert mi kalır ki, neyse 10.gün kontrolüm var o zaman hem yeniden sorarım hem de vakit geçmiş olur zaten bi sorun olmaz ondan sonra bence
HYM 1fgn herhangibir markayı kullanmadım cnm görümcem vermişti sadece göbek bölgesini saran bir bandaj her geçen gün birazdaha sıkarak galiba 2 hafta kullandım ve sonuç muhteşem oldu
Turna Nasıl gidecek bu göbek bende başta kullandım gibi sonra unuttum çıkardım takmadım pişman oldum geç kalmış sayılırmıyım acaba 3 ay oldu doğum yapalı