Merhabalar soru baslikta. 15 gun once, adetimin 4. gununde bakirli spiral taktirdim. Vucut alisana kadar adetimi biraz uzatabilecegi soylenmisti ama lekelenme ile ilgili doktor da ebe de bir uyari yapmadi. 15 gundur neredeyse her gun lekelenme oluyor. Tam bitti diyorum, dustan ya da iliskiden sonra yeniden oluyor. Agri, yanma, batma vs yok cok sukur ama bu kadar uzun surmesi beni dusundurdu. Sizler bu durumu yasadiniz mi ve ne kadar surdu 🤔