Kızlar bebeğim 5.ayından beri saat başı uyanıp ağlar, uykuya çok zor dalar uyutana kadar canım çıkar. Şuan 8 aylık hala aynıyız. Hep dişten kaynaklı olduğunu düşünmüştüm ama çevremdekiler diş sancısının bu kadar uzun sürmeyeceğini söylüyor. 3 aydır tek bir gece bile düzgün uyumadı yani o derece. Aç mı acaba diye düşünüyorum emerken hep yutkunma sesleri geliyor o yüzden aç değişdir diyordum. Ek gıdaya geçtk günde iki kere yiyor. Geceleri de mama mı versem diyorum. Önerebileceğiniz mama var mı