Arkadaşlar. En şubat 27sinde adet oldum Şuana hala olmadım korunma yöntemi olarakta geriçekilme ile korunuyorduk
Acaba hamile olma ihtimalim kaç olur test yapmalı mıyım sizce ne yapmalıyım psikolojim bozuldu daha çocuğum 6 aylık bilgili anneler yardımcı olabilir mi