bikahveicelimmi ya ne bilim çok endişeliyim bir yandan büyüsün 8 9 yaşına kadar kalsın diyorum ama o zaman da herşeyin farkında olacak daha zor olcak bir yandan küçük diye kıyamıyorum, bizim ki sünnet oldu ama doktor çok az kesmiş ucundan iki farklı doktora göründük ikiside düzeltilmesi lazım yoksa böyle kalır diyorlar ama anormal duruyor, aynı durum mu acaba yanlis anlamadım demi sizi, bide genel anestezi mi oldu ve çok ağrısı oldu mu bebişin