Bana da bugün mesaj geldi yıllık belirledikleri 5.000 kWh ın üzerindeymişiz bu yüzden son kaynak tedarik tarifesinden hesaplanacakmış yani gelen elektriğin 2 katını mı ödicekmişiz neymiş saçma sapan bişey oldu anlamadım ben Adana’da yaşıyorum yazın klimasız nefes alamam 2ye yakın ödüyodum 4-5 öderim herhalde bu sene