elifozkan kızım çok uysal sessiz sakindi uyumluydu diye yaptım 2. Bebeğim de öyle olur sandım:))) hiç bakımı zorlamaz hallederim derdim taaa ki görünceye kadar. Az evvel başka bir yorumda da belirttim , benim kafamın rahat olması lazım ki her şeyi halledeyim. O kadar sorun yaşadım ki başkası yaşasa hayatta kalamazdı o derece, 2. Bebeğe denk geldi nevrim döndü. Haliyle bebeğime de geçti o huysuzluk ağlamalar , öyle böyle kızım 3,5 yaş oğlum 13 aylıklar bin şükür her gün gece kurban ediyorum kendimi onlara, Rabbim isteyen olmayan herkese nasip etsin 🫶💐🥰