Arabanız var ve eşiniz sizinle gelecek şükür edin bence
Aynı durumdayım 2buçuk yaşında kızım var aşırı hareketli ve mızmız 40 günlük bebeğim var dişimin dolgusu düştü 1 haftadır ağrından ölüyorum ama gidemiyorum hastaneye çünkü ne arabamız var ne yardımcı olabilecek biri nede eşim bana yardımcı olabilir çünkü çalışıyor asla izin vermiyorlar ne yapacağım kara kara düşünüyorum ne yapacağım ne kadar dayanabilirim bu şekilde üstelik bir ablam var geçen serzenişte bulundum biraz üstü kapalı bana kendine güven yapabilirsin kimseden bişey bekleme dedi sinirden ağladım şuan bile gözlerim doldu aklıma geldi bazen diyorum Allahım ne olur bi araba alabilelim çok yoruldum yollarda ğerişan olmaktan sürekli eve eve kapanmaktan kızım çok sıkılıyor bunalıyor ama hava sıcak olsa ayrı dert soğuk olsa ayrı dert gidemiyoruz ağlayıp duruyorum çocuklarıma üzülüyorum hemde çok