ucmgk21 ben doğum yapanlar için basit bir korse almıştım 60 tl ye bir ay kadar kullandım memnundum. Ancak fazla kilom ve ödemim olmadığı için sürekli kullanmadım. Şimdi bir arkadaşım doğum yapmıştı ona gittik Tuğba korse diye bir korse almış. Kendi sitesinden. Çok memnun kaldım dedi. Ona da sezeryan doğum yapan başka bir arkadaş önermiş. Zayıflama ve sıkılaşmaya çok katkısı olduğunu söyledi. 2. Doğumuna ben dr ondan almayı düşünüyorum çünkü çok bariz fark etmişti