Kızım 21 aylık , bir buçuk yaşında gece beslenmesini kesmiştik ne yazıkki annem bu çocuk aç diyerek geceleri kaldırıp besledi , ve şuan alışkanlık oldu uyanıyor beslenmek için , ne yapmalıyım bilmiyorum , emziğide 18 aylıkken bırakmıştı , memlekete gittiğmde tekrar ağlamaması için çok verdim ve tekrar emmeye başladı , fikirlernz benim için çok değerli lütfen deneyimlernizi paylaşın🥹( şuan 21 aylık)