Mavi10 Merhaba kızlar Kurutma makinem Altus aynı marka kullanan var hangi ayarda yıkıyorsunuz genelde ben her zaman attığım bir ayar var ama sanki küçültüyor elbiseleri sizce küçülmemeli için hangi ayarda atmalıyım bir bilgisi olan var mı
Omeraslan Mavi10 Farklı marka kullanıyorum. Hassas ve karma ayarını çok kullaniyorum. Küçültme olmadı. Ya da ısı düşürüyorum. Siz de varsa o şekilde yapabilirsiniz