mihraveannesi01 Merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun bu süreci yeni atlatmış biri olarak cevap vermek istedim. Oğlum 3 yaş 3 aylık dişinde çürük olduğunu farkettik zaten kendisi de çok ağrıyor diye ağlamaya başladı önce kanal tedavisi demişti 1 hafta antibiyotik kullanacaktık bitince kontrole gidip tekrar konuşacaktık ama ilacın bitmesiyle dişinin apse yapması bir oldu gece ağlayarak kalkınca diş yanak artık her yeri şişmişti apsesi inene kadar ilaçla devam ettik yaşı küçük olduğu için durmaz genel anestezi altında dişini çekmemiz lazım dişi artık kurtaramayız dediler bu şekilde mecbur kabul ettik genel anesteziyle iki dişini de çektirdik işlem yarım saat 40 dakika anca sürdü anestezi etkisinden 1 saat içinde çıktı hastanede 4 saat tuttular sonrasında iki gün sıvı şeyler tükettikten sonra normal yemeye devam etti ilk birkaç saat zor geçse de şimdi her şey çok normal 🙏 Yalnız hastaysa grip öksürük falan varsa bekletiyorlar yapmıyorlar bizde diş çekilmesinden yana değildik ama dişin ne kadar kötü olduğunu artık her yerin iltihap olduğunu görünce kabullendik umarım sizinki daha kolay atlatılır ben çok üzülüyorum bu yaşta diş çekilmesine ama her şey çok ani gelişti ilerleyen zamanlarda sorun olmaz inşallah. Umarım size yardımcı olabilmişimdir 🌸