Üste çıksın diye yazıyorum bende alacağım kabin boy ama bu ne kadar değişik bir kabin boy, alt sepeti yok bire küçülüp katlanmıyor galiba. Travel kullanıyorum bir senedir pusetle çok rahattı ama oturma ünitesi ile o kadar zor oldu ki kapayıp açmak tasimak tam bir iskenceymis