Oğlum iki yaşında hafif hafif öksürük vardı birden ateşlenmeye başladı ateşi ne yaptıysak düşüremedik acil doktoru azeltin diye bi antibiyotik verdi. Bugün sabahtan beri ateşin üstüne birde kuvvetli ishal eklendi. Günde 15 kere kaka yaptı çok halsiz ayakta duracak dermanı kalmadı. Antibiyotik bidaha vermedim . Ateşide düşmedi 40a dayanınca tekrar hastaneye gittik kan verdik kanında bişey çıkmadı kaka örneği verdik onun sonucuda hemen çıkmıyormuş. Parol serum verdi sadece ateşi hastanede bile zor düştü eve geldik çocuk çok halsiz ateşi hala yüksek antibiyotiğede devam etmek istemiyorum ishale antibiyotik sebep oldu gibi geliyor. Ne yapmalıyız çok yoruldum oturup ağlamak istiyorum sürekli tv izletiyoruz yoksa durmuyor asla