goktugneslihan İlk defa kullanıyorum. Hipp 1 organic combiotic mama ölü balık kokusu var. Çok yoğun iprenç bir koku. Bebeğim 2 aylık. Vermeye korktum döktüm. Kokusu mu böyle yoksa almış olduğunuz ürün bozuk mu anlamadım.
Rumeysakzlkya111 goktugneslihan hayır mamanın kokusu öyle, tadına bakabilirsiniz ben de üç aylıktan beri hipp kullanıyorum şu an 21 aylık hala kullanıyorum kokusu hep vardı
Durucuumm goktugneslihan bizde hıp kullandık 7 ay aynen balık gibikokuyor ama en doğal anne sütüne yakın mama o güvenle verevilirsiniz. Özellikle bir numarası her türlü denetimden kontrolden geçiyormuş. Çocuğum 7 ay olduğunda bile 1 numara mama verdim sonra bıraktı kendisi. Siz devam ederseniz 1 numara verin. Ebe Tülin bulur açıklamıltı. Sadece 1 numara mamalar denetleniyormuş ince ince enine boyuna
ayran goktugneslihan 2 aylığa kadar sma kullanmıştım bebelac gold dene dedi arkadaşım denedim hem kokusu kötü hem cam biberon bizdeki pütür pütür kalıyor hemde zor çözünüyor hiç beğenmedim bebeğimde zar zor 10 cc falan çekip bırakıyor bazen midesi bulanıp öğürüyo tekrar sma düşünüyorum
goktugneslihan Rumeysakzlkya111 Tadına bakmaya cesaret edemedim 🙈😣 Çok teşekkür ederim dönüşünüz için
maviiiissss goktugneslihan mama kokmuyor ama Hipp bizde kızımın idrarında çok ağır koku yaptı 1 kere çiş yaptığında bile çok pis kokuyordu test yaptırdık bişey çıkmadı dün sma geçtik ve geçtiğimizden beri o koku kalmadı