Kızlar bebisim 4 ay 8 günlük. Son 2 gündür huysuz uykuya direnç var resmen 4bucuk saat uyanık kaldı bugün. Normalde 1bucuk saatte bir uyur. Maksimum 3 saati bulurdu nadir.Genel olarak keyfi iyi ama.. bide gece uykusunda uyurken bianda uyanır ağlamaya başlıyor. Ağlama şekli aglama sesi bile değişti resmen 🥲 atak mı bu simdi🥲